Egy ritka fogás: Chikyu Misaki

20130222_145742

A King of Thorn óta szeretem Iwahara Yuji munkásságát. A Chikyu Misakit már régóta meg akartam szerezni, de sajna mivel 2001-ben adta ki egy becsődölt kiadó, erre nem sok lehetőség volt eddig.  Szerencsére az Amazon jóvoltából a mai napon végre megérkezett a 3 kötet elég baráti 7000Ft-os áron (szállítással együtt), ami nagyon jó ár egy majd 12 éves mangához képest. Persze “enyhén” viseletes főleg borítója, de a belső lapok minősége nagyon jó és egy sem jár ki.

Most már elmondhatom hogy az iró/rajzoló összes angolul kiadott műve megvan.

 

6 Responses to Egy ritka fogás: Chikyu Misaki

  1. Névtelen szerint:

    Jól néz ki a képek alapján, miről szól?

    csak 3 kötetes volt?

    Majd ha újra működik az MSN ajánlok neked egy jó kis mangát!

  2. Névtelen szerint:

    Jakker voltam az előző hsz. ben! 😀

  3. Prof. William szerint:

    Nem is tudtam, hogy ilyen híres vagyok. 🙂 Mi a neved Skypen? Jakker?

Vélemény, hozzászólás?

