Szeptemberi szerzemények

Angel Parabellum 1 és Mardock Scramble 5

Ezt a két mangát születésnapi ajándéknak kaptam, úgyhogy pénzügyileg nagyon kedvezően jöttem ki ebből.

Az Angel Parabellum, Tamaki Nozomu a Dance in the Vampire Bund  c. manga rajzolójának most induló új sorozata. A rajzolás hozza megszokott minőséget és  történet is érdekesnek tűnik.

A Mardokck Scramble 5-ben pedig lassan beindul a végjáték, amolyan Ocean 11 stílusban.

Colorful Harvest

A Colorful Harvest életem első papíralapú hentai mangája. Témája szerint Vanilla besorolású, vagyis sem megerőszakolás, sem pedig  sokfarkú csápos szörny nem fordul elő benne. Hősünk 3 év után hazautazik gyerekkora helyszínére, ahol is rájön hogy a lányok bizony még nem felejtették el őt. Kedves történetű hentai manga sok szex -el és szerelemmel.

A manga nagyobb alapú mint az átlagmangák, emiatt persze többe is kerül 2-3 euróval, mint szexuálisan kevésbé túlfűtött társai. Előnye a még viszonylag vállalható borító, aminek láttán a kedves szülő/barátnő/haver talán még éppen nem fog gyanút hogy mit is tartasz valójában a polcon.

3 Responses to Szeptemberi szerzemények

  1. Névtelen szerint:

    A Colorful harvest érdekelne mennyibe volt? illetve kapható é még?

    • Jakker szerint:

      Én vagyok csak nem voltam bejelentkezve.

      • Prof. William szerint:

        A http://www.bookdepository.com/ -ról vettem és mivel alig pár napja kezdték el árulni tuti hogy még rengeteg van a raktáron. 12 Euró volt ami most olyan 3500Ft. A kiszállítás ingyenes volt.

        Ajánlom ezt az oldalt mert nincs olyan manga ami ne lenne rajta, és ingyen szállítják ki. Eddig 11 mangát + egyéb angol könyvet vettem itt és egyszer sem volt gond a kiszállítással. .

Vélemény, hozzászólás?

