Tavszi MONDOCON

Mivel már nem is tudom hány éve voltam utoljára a  Conon (Nyiregyházin) ezért minden új volt a számomra. A manga és egyéb felhozatal impresszív volt.  Mangákon kívül tulajdonképpen minden kapható volt és persze ismét azt kívántam bár több pénzt szántam volna a dologra. Az animland által árult Black Rock Shooter  Strengh -et pl nagyon szívesen megvettem volna de az azt jelentette volna, hogy nagyjából az összes pénzemnek a nyakára is hágtam. Egy napot voltam de az is éppen elég volt ahhoz hogy mindent kipróbáljak amit szerettem volna,  és hogy találkozzak 1-2 baráttal. 🙂

Végül is ezeket szereztem be. a Biomega 1-3 -már régóta érett. Nem is tudom miért vártam eddig a beszerzésükkel. Nihei stílusa nagyon-nagyon bejön és nem is tudom hogy miért vártam ilyen sokáig ezzel. A maradék 3 rész is beszerzésre kerül a közeljövőben.

A Chibi Vampire rajzolójától a Hekikai no AiON  -egy nagy szívfájdalam ugyanis már régóta vártam hogy végre kiadják angolul. Amikor megláttam mangák között  között megdobbant a szívem, de kiderült hogy a Tokyopop pont a a csődje előtt licencelte szóval kiadtak 1 kötetet aztán a halál. Azért reménykedek hogy majd egy nap valami másik cég továbbviszi.

A Vampire Bund -ből megvan már a 11-ik rész is a Mardock Scramble pedig már mangában is tetszett. Mind rajzolásban mind történetben eltér az OVA-tól de akinek tetszik az tegyen vele egy próbát.  Az Oreimo magyar! doujin is igazi minőségi munka volt.

A Menyasszony 1-2 a karszalag levásárolás eredménye volt de meglepően jó lett mind2 rész.

Nagyon jó élmény volt a con és az már biztos hogy a nyárira is menni fogok.

5 Responses to Tavszi MONDOCON

  1. oozaru szerint:

    Úgy halottam volt a conon hentai magyar manga amit meg lehetett venni. Érdeklődnék nem az a kötet ami a képen van? Ha jól látom a címe Oreimo. Ha valóban magyar kiadás , hol lehet beszerezni a con-on kívül, melyik kiadó adta ki? Köszönöm a választ

  2. oozaru szerint:

    Köszönöm a gyors választ, megtaláltam. Amúgy hány oldalas?
    Igazán meglepődtem hogy magyarul is van hentai manga, de csak ez az egy van?

  3. Prof. William szerint:

    Van még a Pirontan c. hentai manga, ami sima kötet. Jó pár éve adták kis magyarul és pl még most a conon láttam belőle pár példányt. Az Oreimo meg igazi one-shot. olyan 20-23 oldal.

Vélemény, hozzászólás?

