A frissítés elmaradásának fő oka.

Kissé megritkultak a frissítések ami többek között a Skrym megjelenésének is betudható, aminem éppen egy 6 óra latt végigjátszható játék. A játék az alábbi videóban részletesen bemutatott tünetcsoportot okozta nálam is.

Amint el tudok szakadni Skyrim havas hegycsúcsaitól és sötét kazamatáitól majd adok életjelet magamról. 🙂

3 Responses to A frissítés elmaradásának fő oka.

  1. Oblivionba belefüggrem 2 hete, de azóta kifüggtem mert unalmas lett:S de végigviszem lassan, aztán a Skyrimbe is belefüggök ha lesz magyarítás meg új gép:D Aztán 10 óra után felkelek a géptől és azt se tudom hol vagyok^^ alig várom^^

  2. -OJ- szerint:

    Nekem is kimaradt az Oblivion (kb 2órát toltam), és nem hiszem hogy pótolni akarom, így a Skyrim miatt sem kell aggódnom egy darabig

  3. MIKI szerint:

    Na igen, ha én is elkezdek vele játszani túlságosan gyorsan elszalad az idő 😀

Vélemény, hozzászólás?

