Visszavagyok!

Ez az 1 hét úgy elrepült mintha csak 1 óra lett volna  Nagyon jó volt Révfülöpön sőt ha tudtátok volna hogy nézek ki talán még láthattatok volna is a Révfülöpről minden reggel élőben közvetített adáson a TV1-en. 🙂

Hazafele menet ha már úgyis Budapesten keresztül vezetett az utam útba ejtettem az animelandot is hátha találok valami érdekeset. Nem számítottam különösebben nagy dolgokra ezért is lepett meg hogy 3 olyan manga is éppen polcon volt amit már régen meg akartam rendelni tőlük. Szerencsére a nyaralási pénzből az esti Balatoni bulik ellenére még éppen maradt annyi amennyiből meg tudtam venni őket.

Az első a Kimikiss széria első és negyedik kötete. A Taro  Shinonome által rajzolt mangák ugyanis One-Shot kötetek ugyanis ilyen Dating Sim ( Vagy éppen Yosuga no Sora és Amagami  ) mintára minden kötet elején újrakezdődik történet és a főhős más lányt hódít meg.

A rajzstílus nagyon tetszik és történetek is jók szóval nem csoda hogy ez a rajzoló rajzolja a szintén epizodikus Amagami mangát.

Az 1 kötet Nao Mizusawa a negyedik meg Futami Eriko történetei. Mivel ők voltak a kedvenceim ezért csak rájuk ruháztam be. Valamint szerintem az ő történetük a legjobb.

A másik manga meg a Cat Paradise ötödik, befejező kötete. Az első 4 kötet nagyon izgalmas volt szóval remélem hogy az befejező kötet is tartani fogja a színvonalat.

A nyaralást követő pár napos regenerálódás után remélhetőleg hamarosan felkerül következő fordítás is az oldalra.

One Response to Visszavagyok!

  1. -OJ- szerint:

    Grat az új szerzeményekhez. Nekem is Eriko volt a kedvencem a KimiKiss animeben. Lehet be kellene gyűjtenem a mangát, mielőtt végleg kifogy mindenhonnan…

Vélemény, hozzászólás?

