Holtak Világa – A jóslat

A világvégék azon belül is zombi apokalipszisok egyik tulajdonsága hogy mindig Amerikában történnek ahol aztán az ügyeletes Chuck Norris egy csapat túlélővel valahogy túléli a dolgot. Vagy nem.

Viszont ha egy nap azt veszed észre hogy a zombik már Budapestet, Kiskőröst vagy esetleg Debrecent is ellepték és a Hősök Terén katonai díszszázad és deszkások helyett rothadó hullák dülöngélnek az azért már teljesen más nem?

Ezért is meglepő és örvendetes próbálkozás Lengyel Dávid és Kuba Richárd részéről hogy szakítva a „magyar író vagyok mégis mindenki angol a regényemben” módszerrel  ízig vérig magyar zombiregényt írtak.

A történet szerint már javában tart a zombi apokalipszis, amikor egy csapat katona érkezik a Kiskőrös melletti katonai laktanyához ahonnan segélykérő hívások érkeztek. Az egyik katona Andrássy Bálint rábukkan egy naplóra  amit egy Kozma András nevű fiatalember írt és amit olvasva a katona betekintést nyerhet a kalandjaiba valamint az élőholt vész kezdeti napjaiba.

Szerintem telitalálat volt Magyarországra helyezni a történetet. Igazi felüdülés volt ismerős, neveket és helyszíneket olvasni a könyvben. Mivel engem jobban érdekelnek az úgymond „Izgalmas első napok” ezért én kicsit túl rövidnek és találtam a járvány kitörésének leírását valamint a dolgok elfajulását, valamint kicsit túl gyorsan elhitte mindenki miről is van szó. Ettől függetlenül ez a rész szerintem kifejezetten valószerűre van megírva. Mivel a mai fiatalok nagy része tényleg netről tájékozódik ( köztük én is ) így külön ízt kapott ez a rész.

A könyv ezen felül remek túlélő kézikönyvként is funkcionál, hiszen megtudhatjuk belőle hogy mit kel tenni zombivész esetén.

Történeti elemeket nem lövök le de a könyv ( legalábbis szerintem ) olvastatja magát.  A történések leírása a párbeszédek és hasonlók szerintem jól vannak meg írva. Az írók egészen a végig fenn tudják tartani az érdeklődést és az izgalmakat ami újabb jó pont.

A történetből trilógia lesz szóval a kalandok még nem értek véget.

Mindent összevetve nekem tetszik a könyv és remélem nektek is felkeltettem az az érdeklődéseteket egy ízig vérig magyar zombulás iránt.

A könyv HONLAPJA.

One Response to Holtak Világa – A jóslat

  1. Dome szerint:

    Huh, ez nagyon jól hangzik. Tuti amint lesz lehetőségem elolvasom. A honlapja is kemény vagy 20-30 netes zombis játékot összegyűjtöttek. Biztos hogy érezzük hangulatot még azelőtt hogy belekezdenénk.

Vélemény, hozzászólás?

