Eközben egy átlagos japán pályaudvaron…

5 Responses to Eközben egy átlagos japán pályaudvaron…

  1. -OJ- szerint:

    Én nem látok rajta semmi különöset 😀

  2. SaiyaGin szerint:

    A nindzsák el akarják venni a kalauztól a fánkos ‘acskót?

  3. viktor900 szerint:

    hali bocs hogy ide írok, mert e-mailed nem tom Prof. William, de ki tudnád rakni a linkjeid közé az enyémet?

    Hentait fordítok én is, most kezdtem és kéne egy kis népszerűsíítés:D

    http://hunhentai.blog.hu/

    Kiraktam én is a tiedét;)

  4. Prof. William szerint:

    Már meg is történt. Örömömre szolgál egy új bajtárs üdvözlése a hentai fordítások frontján. 🙂

  5. Cash szerint:

    Thank God! Sonemoe with brains speaks!

Vélemény, hozzászólás?

