Chikyuu Misaki

A mai nappal a hentai fordítások mellett egy új nem-hentai projectet indítok. King of Thorn rajzolójától egy igazán remek kis mangát kezdtem lefordítani. A krimis összeesküvéses mangáitól eltérően ez némileg nyugodtabb de azért ebből sem fog hiányozni az izgalom és krimi.   Többet nem is mondok róla inkább olvassátok el az első fejezetet.

LETÖLTÉS

8 Responses to Chikyuu Misaki

  1. Bubi szerint:

    Végre eljutottam odáig, hogy elolvastam, eddig tetszik, várom a következő részt 🙂

  2. SWAT szerint:

    ígéretesnek tűnik,de arculatváltás v csak egy kis szösszenet?

  3. Prof. William szerint:

    Mint írtam a hentai fordítások MELLETT indítom ezt a mangát. Szóval ne féljetek hentaik továbbra is lesznek.

  4. wikka1988 szerint:

    Szia!!! Eddig nagyon tetszik!! Várom a folytatást!!!

  5. be szerint:

    nekem nem tetszik , tok szar

Vélemény, hozzászólás?

