A hét kérdése

Sajna ha én balra nézek csak egy ruhásszekrényt látok. Hm… Talán fogasokkal lehet kezdeni valamit…

Várom a válaszokat!

15 Responses to A hét kérdése

  1. Jakker szerint:

    Én balranézek akkor az asztal bal oldali részében van egy 17 cm pengehosszú tőr, fölötte az asztalon a tolltartómban a kis bicskám, kicsit hátrébb a radiátoron légpuska ami bunkóként használható, szóval szerintem én egész jól állok 🙂

  2. Walfer szerint:

    Én kolis vagyok ezét csak egy kb 2,5 m hosszú vas törölközőszárító van de otthon 2 légpuska meg egy floorball ütő 😀

  3. Elef szerint:

    Nekem egész egyszerűen a tető van balra, tehát gondolom én, a gerenda kell hogy alkalmas legyen a célra 😛 Avagy cserepeket kell leszednem? 🙂

  4. Innos szerint:

    Tőlem balra egy kb 40 centis asztali lánpa van szóval azzal nem sokra mennék maximum az első szájába nyomnám…

  5. Szaki szerint:

    Hangfal, hamutál 😀 engem megesznek

  6. Mevris szerint:

    Tőlem balra a fal van 😀
    De az ágy másik felén ott a baseball ütő az hatásos. 😛

  7. SWAT szerint:

    nálam egy szekrény van balra ellenben jobbra a falon a dobó kés/tőrök és még igy is die XD

  8. b dávid szerint:

    ha anyámnál vagyok akkor van itt egy polc, nyomtató, fésűszett, papír meg zsepi. ha apámnál, akkor meg a bejárati ajtó. most akkor vesztettem?

  9. Sophye szerint:

    Hmm..egy könyv.xD Azzal nem megyek sokra szerintem.:D

  10. Ilona szerint:

    Plüssállatok… Avval lehet kezdeni valamit? Nincs szabály arra, hogy a zombik utálják az aranyos dolgokat? 😀

  11. TheCsupor szerint:

    Én mikor nézem ezt a képet olyankor folyton anyám van a bal oldalon ugyanis az ülőgarnitúrában olvas. xD
    Most komolyan anyámat használjam netán terminátor?

  12. Ricz szerint:

    Nekem egy hangszóró van XD

  13. Kitsu szerint:

    Könyvespolc könyvekkel, 2 sörösüveg, körömlakk lemosó, C-vitaminos doboz, zsepi, origami daru/lepke, vésőszett, íróeszközök…. XD Na, melyikkel lehet jól védekezni? X)

Vélemény, hozzászólás?

