Piros Éjszaka

Pont ma jött ki a 11Eyes első része. Mivel nem tudtam várni lekaptam a raw (tisztán japán, felirat nélküli verzió) -ot és nem kis megdöbbbenésemre ez…

11eyes - OP - Large 02

…majd ez…

11eyes - OP - Large 03

Után hirtelen ez fogadott…

1254937880753

Jól látjátok. MAGYAR címe van egy japán animének! Nem kicsit lepődtem meg amkor ezt láttam. Lehet hogy az angol és német után most magyar lesz az új coolos anime nyelv? 🙂

Vajon hogy lett ez így?

Várom a véleményeteket.

U.I. Mellesleg az első rész alapján egészen jónak tűnik a sorozat magyar nyelv nélkül is. Ajánlom. 🙂

5 Responses to Piros Éjszaka

  1. SaiyaGin szerint:

    LOOOOOOOOOL!

    “Lehet hogy az angol és német után most magyar lesz az új coolos anime nyelv?”
    Meglehet, pl. tudtommal a Guin Sagában van egy Istvan nevű szereplő. 🙂

  2. bulykin89 szerint:

    érdekes… lehet h bepróbálom én is, már úgyis rég néztem animét:D

  3. A mordályos nyul szerint:

    Érdekes. 🙂 Lehet köze van ahhoz, hogy sok japán szerint a magyarok valami távolra került rokonok.

  4. sanyi szerint:

    mert a koreaiak, akiktol szarmaznak, a hunoktol valok: ime a bizonyitek, hogy 7000 eve is mar szittya anyaink es atyaink koptattak a tengereket!

  5. sanyi szerint:

    mit 7, 9!

Vélemény, hozzászólás?

