FUTARI ECCHI

fe-02

Egy új érdekes „hentai” manga sorozat indul most a blogomon ami minden bizonnyal sok embernek el fogja nyerni a tetszését.

Annyit már az elején leszögezek hogy ez NEM AZ ÉN FORDÍTÁSOM! A réges-régen megszűnt/inaktívvá lett hentai.hu ( hentai.ini.hu )–n futott ez a remek sorozat. Viszont azóta sehol sem láttam a magyar fordítást és gondoltam megosztom veletek. A fordítót sokáig (hónapokig) próbáltam elérni sajnos sikertelenül. De úgy gondolom nem fog haragudni ha népszerűsítem művét mert ez a manga nagyon a szívem csücske. Így legalább minél több emberhez eljut + szépen illeszkedik az oldal profiljába is. 🙂

De mi is a Futari Ecchi?

A Futari Ecchi egy 1997-ben indult manga sorozat amely azóta már több mint 47 kötetet élt meg. Műfajilag manga mégis a rengeteg hentai jelenet miatt sokkal jobban illene rá hentai manga elnevezés.

Ez a mű akár felvilágosító mangának is elmenne ( állítólag az is ) mert a sok szex közben igazán érdekes dolgokat tudhatunk meg a párkapcsolatról, a szerelemről, vagy éppenséggel arról hogy hogyan kell csókolózni vagy hogy mi a jó másiknak.

A manga egy fiatal és szexuálisan nagyon tapasztalatlan ifjú pár Yura és Makoto életét követi nyomon persze sok komikus és néha komoly jelenettel.

A sors és egy jó házasságközvetítő hozza végül össze őket és tulajdonképpen a manga első fejezetében lejátszódik az amit máshol köteteken át húznak mégpedig a boldog egymásra találás és az esküvő.
Mi jöhet most?
Hát az első éjszaka mondaná az ember de nem olyan egyszerű az két olyan embernek akinek halvány fogalma sincs a szexről. Így az első éjszaka csalódás a fiatal pár számára.
Persze segítségben és jó tanácsokban nincs hiány. Makoto idióta barátai és persze Yura forróvérű testvérkéje mindent megtesz hogy bevezesse a kis párt a szexualitás világába Makoto idióta haverjairól és meglehetősen kiterjedt rokonságáról már nem is beszélve.

Természetesen nem hagyom abba fordítást és hamarosan jön a Twins 2. része! Addig is fogadjátok szeretettel ezt a az igazi manga gyöngyszemet.

LETÖLTÉS

2 Responses to FUTARI ECCHI

  1. Sophye szerint:

    Ennek a mangának a j része fenn van AnimeAddicts-on. Én ameddig ott fenn van el is olvastam. Itt a link: http://animeaddicts.hu/online.php?filelist.4344
    Különben nekem is az egyik kedvencem, már sok ismerősömnek is ajánlottam már.:D

Vélemény, hozzászólás?

